W sercu Jamajka, czyli relacja z koncertu Bednarka :-).

Autorka: 12:19

Dnia 16 kwietnia w warszawskim Hard Rock Cafe odbył się koncert zespołu Bednarek. Event odbył się w ramach cyklu Pepsi Rocks. Choć koncert był zaplanowany na godzinę 21:00, już przed 20:00 tłumnie gromadzili się fani.



22-letni Kamil jak nikt inny potrafił rozruszać publiczność będącą w różnych przedziałach wiekowych. Ciepła barwa głosu, szczery uśmiech i pozytywny przekaz płynący z jego utworów nie pozostawił odbiorców obojętnymi. Na koncercie mieliśmy okazję usłyszeć utwory  z dwóch płyt:  ,,Jestem’’ i ,,Jamaican Trip’’. Artysta uraczył nas również kultowym kawałkiem Marley’a - ,,Could you be loved’’, piosenką ,,I’’, której wykonaniem zachwycił w programie ,,Mam Talent’’, oraz duetem z Wojtkiem Wojdą – swoim managerem  i wokalistą zespołu Farben Lehre. Trudno było nie zauważyć profesjonalnego podejścia i zaangażowania wszystkich członków zespołu.





Koncert zespołu Bednarek był dla mnie nie tylko prawdziwą ucztą muzyczną, ale również  okazją do wykrzyczenia wszystkich złych emocji, do czego zachęcał w trakcie koncertu artysta. W klubowym podziemiu skumulowały się ogromne pokłady energii. Kamil zatroszczył się o zaangażowanie fanów w koncert. Publiczność zaśpiewała  piosenkę ,,Szanuj to, co masz’’, co miało na celu okazanie sobie wzajemnego szacunku :-).



Grane przez chłopaków reggae to nie tylko pozytywny przekaz, ale również dostrzeganie ciemnych stron współczesnego świata. Choć wokalista zwykł wykonywać ,,Światu brakuje troski’’ w towarzystwie Gutka z Indios Bravos, na koncercie sam poradził sobie śpiewająco z wykonaniem tego trudnego utworu.



Po koncercie udało mi się zamienić słowo ze zmęczonym,lecz niemniej sympatycznym Kamilem oraz zrobić zdjęcie (a nawet dwa ;p) :


 

  (drugie robione tosterem ;p)



Zostawiam Was z fragmentem swojej ulubionej piosenki ,,Chodź, ucieknijmy'', życząc Wam samych przyjemnych uniesień muzycznych :-) :

,,Boję się oddać jej w całości,
miłość przekracza wszystkie progi mojej dojrzałości,
serce w najwyższym stanie gotowości przyspiesza swój rytm
po to, by walczyć przed utratą jej bliskości.
Mam dosyć życia w niepewności.
Im dłużej odkładamy ważne sprawy,
czuję na plecach Twój oddech złości.
To jest pościg, za szczęściem, które
za każdą spokojną chwilę nam każe płacić bólem''

Ściskam Was serdecznie :-),
-wulkan_energii

ZOBACZ TAKŻE

12 komentarze

  1. super, ze koncert sie udal :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach super, jak ja dawno nie byłam na żadnym koncercie ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pracowałam w domu kultury organizowaliśmy jego koncert :) sympatyczny koleś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozazdrościć takiej pracy! :D Niesamowicie sympatyczny! :D

      Usuń
  4. Zazdroszczę Ci! Kamil ma naprawdę fajne piosenki, które szybko wpadają w uszko! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się z Tobą zgadzam :D. Ja również pozdrawiam :).

      Usuń
  5. BEDNAREK będzie również w mojej rodzinnej miejscowości - jego koncert na pewno przyciągnie rzesze fanów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też będzie w plenerze ;D ale pewnie nie uda mi się takiego zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!:-)