Szampon jajeczny z kolagenem BingoSpa (stara wersja!), czyli moje szamponowe odkrycie

Autorka: 15:10 , ,

Regularne oczyszczanie włosów mocniejszym szamponem to podstawa pielęgnacji włosów. Problem w tym, że większość tego typu szamponów sprawia, że nasze włosy wyglądają jak rażone piorunem, sztywne i poplątane druty.

Czy oznacza to, że powinnyśmy całkowicie wyeliminować z naszej pielęgnacji SLS/SLES-owe szampony?
Absolutnie nie!

Należy po prostu dzielnie przedzierać się przed drogeryjne i apteczne półki w poszukiwaniu ideału. Na chwilę obecną, mogę z ulgą powiedzieć, moje poszukiwania dobiegły końca,a to za sprawą szamponu jajecznego z kolagenem firmy BingoSpa:


Dopadłam go podczas zakupów w Tesco. Jakiś czas temu dostrzegłam go na najniższej półce, lecz nasze spotkanie nie zostało sfinalizowane przy kasie ;). Mówiąc wprost,zabierałam się za niego jak pies za jeża. Potrzebowałam czasu, by dojrzeć do tego zakupu i wreszcie...stałam się jego szczęśliwą posiadaczką :).

Cena: waha się od 2,49zł w Tesco do 9,90zł w sklepach internetowych
Dostępność: Tesco, allegro, sklepy internetowe, drobne drogerie
Pojemność: 500ml
Zapewnia producenta:

Szampon jajeczny Bingo Spa z dodatkiem kolagenu odżywia i pielęgnuje twoje włosy: dzięki zawartości składników naturalnych korzystnie wpływa na strukturę włosów, poprawia ich wygląd i kondycję. Jest szczególnie polecany do włosów rozjaśnianych i farbowanych oraz przesuszonych z natury. Dodaje włosom elastyczności, prężności i mocy.

Zawiera ekstrakt z żółtka i kolagen, które działają silnie pielęgnująco i kondycjonująco, odżywiają i nawilżają włosy oraz widocznie poprawiają ich wygląd.

Żółtko – to bogate źródło protein i substancji lipidowych, które warunkują prawidłowe nawilżenie włosów. Zawarty w żółtku jajecznym zespól fosfolipidowy aktywnie odżywia skórę głowy i włosy aż po same końce. Nadaje włosom elastyczności i żywego blasku.

Kolagen powoduje, że włosy są przyjemne i miękkie w dotyku oraz sypkie, odbudowuje ich strukturę oraz chroni przed wnikaniem szkodliwych substancji z otoczenia. Jest także elementem intensywnie odżywiającym oraz nawilżającym zniszczone i osłabione włosy.

Skład i analiza składu: Aqua (woda), Sodium Laureth-2 Sulfate (drażniący środek powierzchniowo czynny), Sodium Dodecylbenzenesulfonate (środek powierzchniowo czynny) , Cocamide DEA (Dietanoloamid kwasów tłuszczowych z oleju kokosowego,substancja myjąca), Sodium Chloride (chlorek sodu, poprawia konsystencję), Styrene Acrylates /Copolymer (substancja kondycjonująca,filmotwórcza), Soluble Collagen ( kolagen hydrolizowany), Passiflora Edulis Fruit Extract (ekstrakt z marakui), Saccharum Officinarum Extract (ekstrakt z trzciny cukrowej), Citrus Medica Limonum Extract (ekstrakt z cytryny), Ananas Sativus Extract (ekstrakt z ananasa), Vitis Vinifera Extract (ekstrakt z winorośli), Parfum (substancja zapachowa), Citric Acid (kwas cytrynowy), DMDM-Hydantoin (,,konserwant,pochodna formaldehydu, może w produkcie lub na skórze uwolnić formaldehyd. Formaldehyd powoduje szybkie starzenie skóry i jest silnym alergenem. Od dawna jest podejrzewany o wywoływanie raka'' (źródło:http://www.zdrowe-kosmetyki.pl/skladniki_d.php ), Methylchloroisothiazolinone (konserwant), Methylisothiazolinone (bezpieczny konserwant)

Wydajność: bardzo wysoka
Konsystencja:lejąca
Zapach: niesamowicie ciepły i apetyczny :),porównałabym go do waniliowego budyniu
Działanie: We wstępie warto zaznaczyć, że szampon zawiera SLS, którego wiele osób wystrzega się w pielęgnacji włosów. Mnie ten fakt absolutnie nie przeszkadza i jestem skłonna powiedzieć, że szampon sprawdza się u mnie nie tylko w cotygodniowym, ale również codziennym oczyszczaniu włosów. Pomimo bardzo lejącej konsystencji, produkt jest bardzo wydajny. Jego przyjemnie niska cena w Tesco (2,49/500ml) utwierdza nas w przekonaniu, że jest to bardzo ekonomiczny zakup :). Szampon bardzo dobrze się pieni. Wystarczy zaledwie odrobina szamponu rozcieńczona z wodą, by dokładnie oczyścić skalp i włosy. Uzyskanego przy pomocy tego produktu oczyszczenia nie nazwałabym agresywnym. Choć o  efekcie ,,skrzypiących włosów'' możecie zapomnieć, włosy i skóra głowy są naprawdę dobrze oczyszczone. W przeciwieństwie do większości oczyszczających szamponów, BingoSpa nie plącze i nie wysusza moich włosów. Nie powoduje podrażnienia skalpu ani wzmożonego wypadania włosów. Nie wzmaga przetłuszczania się skóry głowy. Na jego plus przemawia również skład - jak widzicie widnieje w nim wiele ekstraktów roślinnych :). Co tu dużo gadać, znalazłam szamponowy ideał :).

Ściskam :),
wulkan_energii

ZOBACZ TAKŻE

23 komentarze

  1. znam,lubię,i często używam na zmianę z min. dostepnym też w tesco tego samego producenta z zieloną herbatą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersji z zieloną herbatą trochę się boję przez formułę 2w1 - szampon + odżywka,ale oczywiście ciekawość wygra z lękiem :D. Nie obciąża Twoich włosów?

      Usuń
  2. Ja mam szampon jajeczny z Joanny i jest bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się go przetestować, ale najpierw muszę zużyć zapasy :).

      Usuń
  3. Mam i czeka na swoją kolej razem z drugim z tej serii tylko, że do włosów farbowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy jeszcze nie widzialam, a caly czas szukam tego jedynego szamponu, wiec dodaje do zakladek i kupie, kiedy tylko spotkam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poluj na niego w Tesco :). Za taką cenę grzech nie wypróbować ;p.

      Usuń
  5. muszę się za nim rozejrzeć przy najbliższych zakupach w Tesco;)
    ps. jeśli masz ochotę, to zapraszam na rozdanie;)
    http://bluszcz89.blogspot.com/2013/08/powitalno-urodzinowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo chetnie bym go przetestowala. brzmi swietnie, a cena jest niewiarygodna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym przypadku cena nie idzie w parze z jakością :).

      Usuń
  7. Słyszałam że jest bardzo fajny, dlatego też przy zamówieniu w razie czego bedę go miała na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej go dorwij w Teskaczu ;p. Przepłacisz,kupując go online ;).

      Usuń
  8. Miałam go i bardzo dobrze wspominam :-) jednak lubię testować, odkrywać i była to jednorazowa przygoda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :D. Ja paradoksalnie lubię odkrywać,a jednocześnie pozostaję wierna swoim ulubieńcom :).

      Usuń
  9. Jeśli ten szampon ma coś z prawdziwego działania jajka a dokładniej żółtka, to wspaniale. Mam po prawdziwym jajku bardzo długo świeże i odbite od nasady włosy. Gorzej z przesuszeniem na końcach, ale od czego mamy metodę OMO :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypomniałaś mi, że muszę wrócić do jajecznej kuracji! :D

      Usuń
  10. ooooo, to mówisz, że znajdę go w Tesco :D a chętnie się o niego pokuszę :)) Mam słabość do szamponów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, znajdziesz go w Tesco w zawrotnej cenie 2,49zł :). Hahahah ja też ;p.

      Usuń
  11. Dziś kupiłam i jestem mega ciekawa co z tego wyniknie:)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!:-)