Piękne rzęsy: Czas, start! - kuracja 4 Long Lashes

Autorka: 18:12


 

Dotychczas dość sceptycznie podchodziłam do specyfików, które mają sprawić, że po kilku tygodniach aplikacji będę zaczepiała przechodniów swoimi nieprzyzwoicie długimi rzęsami ;). Czas najwyższy żebym się przekonała, czy mój sceptycyzm był uzasadniony ;). Z dniem ( a właściwie wieczorem ;)) dzisiejszym rozpoczynam pełną kurację 4 Long Lashes na brwi i rzęsy.

Serum przyspieszające wzrost rzęs:

  

Serum przyspieszające wzrost brwi:


Tak naprawdę tym, co różni serum do brwi od serum do rzęs jest jedynie aplikator:

  Koszt serum do brwi/ rzęs to ok. 68zł w Rossmannie.

Postaram się zrobić jutro zdjęcie rzęs i brwi, tak by po skończeniu kuracji móc porównać ich kondycję :).

Jeżeli stosowałyście 4 Long Lashes lub inny tego typu produkt, koniecznie dajcie znać w komentarzach ;). Chętnie poznam Wasze opinie! :)

Ściskam :),
N.

ZOBACZ TAKŻE

14 komentarze

  1. Bimatoprost to lek na jaskrę, zmniejsza ciśnienie gałki ocznej. Poczytaj sobie: http://bazalekow.mp.pl/leki/doctor_subst.html?id=4526

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje że u mnie w Rossmannie będzie takie cudeńko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj mi kilka tyg. na przetestowanie, to powiem Ci, czy w ogóle warto inwestować w to $ ;).

      Usuń
  3. swietna recenzja i super blog :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. oby to pomogło Twoim rzęsom :) ja od kilku dni z Loreala używam odżywki do rzęs:)
    a co do Kallosów,to jestem z nich b.zadowolona, najbardziej z balsamu oraz maseczki mlecznej,ale np waniliowa też sobie dobrze radziła na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że za kilka tygodni będę trzepotać firankami rzęs, nie odczuwając przy tym skutków ubocznych ;). Super! :-) Pozużywam jeszcze trochę swoje maskowo-odżywkowe zapasy i kupuję Kallosa :).

      Usuń
  5. Ja stosowałam na rzęsy tylko revitalasha i piękne rzęski miałam, ale no niestety jak się skończyła kuracja to miesiąc później rzęsy wróciły do starego wyglądu, a szkoda, takie piękne były :<
    Czekam na Twoje efekty, mi przydałoby się coś takiego do brwi, bo mam bardzo lichutkie..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja póki co stosuję tylko L'Bioticę do rzęs, ale efekty są super :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie
    + zapraszam do siebie :)

    Karola

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wielką ochotę wypróbować to cudeńko na rzęsy. Mówisz, że składowo się nie różnią? W jednej z aptek jest dosyć tanio ta wersja do brwi i właśnie myślałam nad jej kupnem gdyby skład się zbytnio nie różnił

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam że jest to dobry kosmetyk i sama chciałam go niebawem kupić chociaż nie narzekam na moje rzesy bo są długie ale dość cienkie chyba ze potraktuje je pogrubajaca maskara ale chce i bez tego były nie tylko długie a grube chociaż troszkę bardziej : ) Jedynym minusem który podobno się pojawia to to że przez zakonczenie kuracji/wzmacniania po jakims czasie wloski naturalnie wypadaja i zostaje to co było na poczatku ale to moze zalezy od rzes danej osoby od ich ogolnego dbania itd ? :)

    zapraszam na eyelashesana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!:-)