Porządek a życiowa równowaga / New in

Autorka: 14:27 , ,

Na szczęście tegoroczne wyprzedaże nie zrujnowały moich finansów :-). Mogę być z siebie dumna, zwłaszcza, że od jakiegoś czasu dążę do życiowej równowagi, a przewracanie się o sterty ciuchów wcale temu nie sprzyja ;). Kilkuletnie megawyprzedaże w sieciówkach i owocne łowy w sh sprawiły, że to ja służyłam ubraniom, a nie one mi. Stałam się chomikiem magazynującym, co popadnie. W ten sposób bałagan przejął nade mną kontrolę. Niestety muszę przyznać, że stwierdzenie:

 Bałagan w domu = bałagan w głowie/życiu 

 jest jak najbardziej prawdziwe. Jest to bardzo męczące, dlatego małymi kroczkami dążę w kierunku minimalizmu. Mam nadzieję, że za jakiś czas będę mogła powiedzieć, że mi się udało, a moje doświadczenie będzie dla Was przydatną lekcją ;).

A tymczasem wracając do tematu wyprzedaży, jedynymi nowościami, które wskoczyły do mojej szafy są:

2x shopper bag z Adidasa:


Motocyklowe, nieocieplane kozaki z Bershki ( przecenione ze 149zł na 44,90zł):

www.bershka.com
Torba shopper basic (przeceniona z 59,90zł na 29,90zł):

www.bershka.com
W sumie zmieściłam się w kwocie 90zł :). To chyba niezły wynik?;)

Ściskam :),
N.

ZOBACZ TAKŻE

10 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz!:-)