Strawberry mousse with yoghurt

Autorka: 16:03 ,

Nieśmiało wyglądające zza chmur promienie słoneczne wywołują u mnie tęsknotę. Za latem, beztroską, nieprzyzwoicie długimi dniami i...truskawkami. Na myśl o tych ostatnich moje ślinianki zaczynają intensywniej pracować, dlatego postanowiłam sprawić przyjemność swojemu podniebieniu, przygotowując Strawberry mousse with yoghurt, czyli dwuwarstwowy, typowo letni deser. Jedną warstwę stanowi mus truskawkowy zrobiony ze zblendowanych mrożonych/świeżych truskawek, a drugą jogurt naturalny. Jest tak jak lubię - prosto, smacznie, a przede wszystkim zdrowo :).


Mam nadzieję, że nie chcecie mnie zamordować za moje coraz częstsze owocowe kuszenie :-). Blender w dłoń i do dzieła!

Ściskam :),
N.

ZOBACZ TAKŻE

25 komentarze

  1. jak ja bym to jadła! zaraz chyba ide kupić truskawki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Migusiem! ;) Świeże truskawki są w Kauflandzie na promocji :).

      Usuń
  2. Mniam. Pysznie wygląda :)
    Pozdrawiam <3

    http://jesseyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Już niebawem będziemy się rozkoszować smakiem polskich truskawek! :D

      Usuń
  4. ojej jak to dobrze wygląda.... idę zaraz zrobić sobie jakiś soczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) dobrze, że mi przypomniałaś o sokach - muszę przywrócić do łask chwilowo zaniedbaną sokowirówkę :-).

      Usuń
  5. wygląda pysznie.. idę zrobić sobie jakiś soeczek

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko szkoda,że te mrożonki sa u mnie takie drogie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Tesco mrożone truskawki kosztują 10zł/kg, mieszanka kompotowa,z tego, co pamiętam, ok.12zł/kg, więc te ceny można jeszcze przełknąć. Niestety maliny i jagody to już większy wydatek. Nie mogę się doczekać truskawkowego sezonu i ich dużo niższych cen ;).

      Usuń
  7. Ale mi smaku narobiłaś.. A jak to musiało pachnieć *_*
    Chyba się sama w końcu szarpnę na zakup blendera, bo można z tego robić tyle bajecznych koktaili, że aż chce się zdrowo odżywiać xdd
    Pozdrawiam Cię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, że zapach był obłędny :-). Jeżeli potrzebujesz blendera wyłącznie do robienia koktajli, to wystarczy Ci no-name'owy zwyklaczek z Kauflandu ( +/- 30zł) ;). Aktualnie korzystam właśnie z takiego zwyklaczka i daje radę (choć bardzo męczy się przy blendowaniu orzechów na masło orzechowe ;p) ;). Jak obecny się zepsuje, to zainwestuje w lepszy sprzęt - o większej mocy, z opcją kruszenia lodu, itp. ;). Dzięki serdeczne, ja również pozdrawiam :).

      Usuń
  8. mniam mniam mniam :)
    skąd wzięłaś moja droga takie piękne truskawy o tej porze roku? :)
    ja u siebie w sklepach jeszcze nie widziałam :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana :),w Kauflandzie są na promocji -ok.2,80zł/ 250g do wtorku włącznie ;). Widziałam też w Lidlu, ale były sporo droższe ~4zł/250g :).

      Usuń
  9. Chyba pojadę jutro po mrożone truskawki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę zainwestować w blender :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak szczerze powiem, że narobiłaś mi niesamowitego apetytu na ten deserek :) Nie lubię kupnych słodkości :( ale taki mniamuśny deserek zjem jutro :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!:-)