Z wizytą u wizażystki

Autorka: 15:09

Niedługo pójdę z torbami. Ciekawe oferty na Bazarku dla bezdomnych psiaków (klik) po prostu mnie zrujnują finansowo :-). Najpierw były bilety na koncert Lemona, a teraz...

...wylicytowałam makijaż :-). Do wyboru miałam makijaż dzienny, wieczorowy bądź artystyczny. Tak naprawdę zdałam się na wizję megasympatycznej wizażystki. Warunek był jeden: akcent na oczy :-). Poniżej możecie zobaczyć efekty naszego dzisiejszego spotkania :-):


Dajcie znać, czy podobam Wam się w takim wydaniu ;).


P.S. Z okazji Walentynek życzę Wam nieprzyzwoitej ilości miłości: szczerej, niepohamowanej, takiej, która nie boi się wyzwań :).

Ściskam :),
N.

ZOBACZ TAKŻE

15 komentarze

  1. Piękny makijaż, ciepły, wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow piękny makijaż :))
    i pięknie z Twojej strony,że bierzesz udział w takich licytacjach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Mam megasłabość do zwierzaków :).

      Usuń
  3. jak mało komu pasuje Ci żółty na oku :) bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy to wystarczający powód, żebyś przygarnęła mnie pod swój pędzel?:* Dziękuję :).

      Usuń
    2. No to się wkopałaś! :)

      Usuń
  4. Ślicznie Ci w tym makijażu! :)

    dashapassions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że przypadł Wam do gustu :-). Dzięki :).

      Usuń
  5. beautiful make up, you look so cute :)
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie wyglądasz, sądzę, że nie powinnaś żałować wydanych pieniędzy, tym bardziej, że poszły na szczytny cel :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!:-)