Nożyczki fryzjerskie Jaguar Pre Style Relax Left

Autorka: 13:52 , ,

Moja włosowa metamorfoza (klik) ma związek z moim ostatnim zakupem - nożyczkami fryzjerskimi Jaguar. Do tego zakupu zbierałam się od ładnych kilku miesięcy z dwóch powodów: wysoka cena (ok.150zł) i dylemat pt.: wersja dla praworęcznych czy leworęcznych. Jestem leworęczna, pomyślicie zatem: Nad czym tu się było zastanawiać, głupia babo?! A jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze. Różnica między ceną nożyczek dla praworęcznych i leworęcznych jest naprawdę duża. Te pierwsze można nabyć już za ok.90zł, natomiast te drugie to koszt rzędu 150zł. Sporo, co? Poza tym, nie wiedziałam, co zrobię w sytuacji, gdy będę potrzebowała pomocy osoby praworęcznej w strzyżeniu. Moje dotychczasowe niewielkie doświadczenie w strzyżeniu na nic się nie zdało, ponieważ moimi pierwszymi i dotychczas jedynymi nożyczkami były te pseudofryzjerskie z Rossmanna za kilkanaście złotych. Wiadomo, były to najzwyklejsze w świecie nożyczki. Choć nie były w żaden sposób wyprofilowane dla lewej ręki, nie odczuwałam żadnego dyskomfortu podczas korzystania z nich. To również z tego powodu pojawiło się w mojej głowie pytanie, czy rzeczywiście warto dorzucić te 60zł na coś, co być może jest jedynie chwytem marketingowym skierowanym do naiwnych leworęcznych i tak naprawdę nie odczuję żadnej różnicy między wersją lewo- i praworęczną.


Mijały tygodnie, miesiące, a ja nie mogłam się zdecydować na zakup. Wreszcie silnym bodźcem okazał się tragiczny stan moich końcówek. Pomyślałam: Jak kochać to księcia (:-*), jak kraść, to miliony i... jak kupować, to raz, a dobrze! ;) W ten sposób stałam się posiadaczką nożyczek Jaguar Pre Style Relax Left. Nożyczki wykonane są ze stali, posiadają ostrze z mikroszlifem i matowe wykończenie. Zdecydowałam się na te w rozmiarze 5.25'', ponieważ spotkałam się w internecie z opinią: im mniejsza długość ostrza, tym dokładniejsze cięcie. Koszt tych nożyczek na jednej ze stron internetowych to 149zł + koszt przesyłki. Na szczęście 'czwany' ze mnie lisek i przed samym zakupem przeszukałam internety wzdłuż i wszerz w poszukiwaniu kodu rabatowego do tego sklepu. Po kilku minutach poszukiwań się udało - znalazłam kod rabatowy -25zł na zakupy za min.100zł i ostatecznie zapłaciłam za nożyczki + koszt przesyłki 133,90zł :).


Obecnie jestem już po 2 cięciach przy użyciu nożyczek Jaguar, dlatego mogę podzielić się moimi pierwszymi wrażeniami. Przede wszystkim nie żałuję, że zdecydowałam się na wersję left. Te nożyczki są jak przedłużenie mojej ręki - idealnie leżą w dłoni. Kiedy po raz pierwszy je zobaczyłam, pomyślałam: co za maluchy! Jak się okazuje, małe jest funkcjonalne. Nożyczki są bardzo ostre, dzięki czemu strzeżenie jest szybkie i dokładne. Póki co, jestem nimi zachwycona  :).

Koniecznie dajcie znać, czy macie nożyczki tej firmy i jak się u Was sprawują! :)

Ściskam :),
N.

ZOBACZ TAKŻE

7 komentarze

  1. kupilam kiedys fryzjerskie ale inne i w sumie leżą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli i tak chodzisz do fryzjera, to pewnie, że to zbędny zakup ;). Ja natomiast jestem swoim własnym fryzjerem, więc to będzie mój niezbędnik :-).

      Usuń
  2. ja muszę w końcu kupić sobie takie lepsze nożyczki, bo niestety te z rossmana robią chyba krzywdę moim włosom : c

    OdpowiedzUsuń
  3. nozyczki bardzo fajne, ale jak ktoś nie umie się nimi posługiwac, to sie nie przydadzą. Ja jak miałabym sie albo kogos obciąć, to ... masakra...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam nożyczki z Foxa i są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dość długo szukałam ,fajnych nożyczek , głównie by podcinać grzywkę w domu , no ale teraz jestem na etapie jej zapuszczania wiec odpuściłam kupno nożyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem leworęczna i kupiłam do prawej! :D Bo nie umiem ciąć lewą ręką :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!:-)