Wielkanocne jajka w sieci

Autorka: 18:38 ,

Przygotowania przedświąteczne idą pełną parą, ale nie byłam sobą, gdybym nie znalazła chwili na naskrobanie kilku słów dla Was ;). Zacznę może od banalnie prostego pomysłu na wielkanocne jajka. Jeżeli Wam również znudziły się zwyczajne, jednokolorowe pisanki, a jednocześnie nie macie dużo czasu na ich mozolne ozdabianie, na pewno spodobają Wam się jajka w sieci. Do ich wykonania potrzebujemy jedynie ugotowanych na twardo, najlepiej śnieżnobiałych jajek oraz barwnika spożywczego. 


Wystarczy pozgniatać ręką skorupki uprzednio ugotowanych i wystudzonych jajek. Następnie zanurzyć je w barwniku (barwnik rozpuszczamy w 1/2szkl. wrzątku i dodajemy łyżkę octu), odczekać kilka minut, obrać ze skorupek i ...voilà:


Jak widać, okres Świąt sprzyja eksperymentom. Dzisiaj np. zrobiłam pierwsze w swoim życiu: żurek i  ciasto drożdżowe z truskawkami i kruszonką. Na szczęście nie sprawdziły się moje obawy i ciasto cudownie wyrosło. Truskawkowym maniakom podam je z dodatkową truskawkową pierzynką:


Czas zabrać się za pieczenie ciasteczek, dlatego żegnam się z Wami, życząc Wam cudownych, rodzinnych oraz pełnych spokoju Świąt!♥

Ściskam :-),
N.

ZOBACZ TAKŻE

12 komentarze

  1. Widzę już, że ciasto pyyyszne ^^ Ja zawsze gotuję jajka w łuskach od cebuli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyszne!;-) Tak dawno nie jadłam ciasta drożdżowego, że tym, niby zwykłym jestem zachwycona :D. Muszę kiedyś wypróbować patentu z cebulą!:-) Wesołych Świąt, Kochana!:-)

      Usuń
  2. Widziałam ten pomysł na jajka u chłopaków "5sposobów na..." :D

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie pyszne ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciasto wygląda pysznie! Ja jaka dla zabawy malowałam z Synkiem (16 miesięcznym) farbami i po całej akcji było więcej sprzątania niż zabawy, ale Mały się cieszył.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha śmieszne te jajka xd a ciasto to bym jadła <3

    OdpowiedzUsuń
  6. takie ciasto to bym zjadła :) ja drożdżowe upiekę na dniach ale czekam jeszcze by rabarbar w ogrodzie bardziej urósł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne pisanki, a ciasto musi być przepyszne! Bardzo fajny blog, z chęcią Cię zaobserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!:-)