Just feel comfy

Autorka: 18:59 , , ,

Większość z Was pewnie już zdążyła się zorientować, że niezła ze mnie dresiara. Lubię modowe niedbalstwo, za duże t-shirty i dresowe spodnie. Czuję się w nich komfortowo, a przede wszystkim czuję się SOBĄ. Koszulkę z dzisiejszego posta mieliście już okazję poznać. Jak widać, moja miłość do niej wciąż trwa i zanosi się na never ending love story. Wydaje mi się, że t-shirt bardzo fajnie współgra z czarnymi, dresowymi spodniami, na które wydałam majątek pod wpływem chwili (puknijcie mnie w czoło, bo sama już to zrobiłam ;-)). Jak się okazało, niestety cena nie poszła w parze z jakością. Natomiast na nogach mam najwygodniejszy zakup świata - adidasy, które, mam nadzieję, jeszcze długo mi posłużą! Strój dopełniłam czapką-śmieciarką, powszechnie znaną jako beanie, którą dorwałam za 1zł w ciuchciaku.


Gdy następnym razem najdzie Was dylemat, co na siebie włożyć, przypomnijcie sobie moją radę:


Ściskam :-),
N.

ZOBACZ TAKŻE

8 komentarze

  1. Świetna pomadka :) Swego czasu i ja chodziłam na spacery po tych łąkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Adidasy mam w szafie tylko jedne i używam ich tylko do biegania i ćwiczeń :D
    Na co dzień jakoś mi w nich głupio wyjść, także jesteśmy zupełnymi przeciwieństwami jeżeli chodzi o kwestię ubioru, chociaż przyznam że wyglądasz świetnie :)
    I ta pomadka, ach i och! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, adidasy to nie pidżama, żeby było głupio w nich wychodzić! ;p Dzięki !:-* Jedyna spośród moich 3 pomadek Barry M, która jest nie do zdarcia ♥.

      Usuń
  3. strój idealny! ♥ mam podobne gusta ;p

    zapraszamy do nas na http://fredzianke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszulka mi sie bardzo podoba ! A te czapki wielbie ponad słońce !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!:-)