Z przymrużeniem oka o sprzątaniu ;-)

Autorka: 14:41

W życiu każdej kobiety przychodzi taki moment, kiedy trzeba... posprzątać w szafie. Są to chwile, których większość z nas wolałaby uniknąć ;-). Broniłam się przed tym dniem rękoma i nogami... i czym jeszcze się dało ;p. Po pewnym czasie doszłam do wniosku, że fajnie by było choć na chwilę poczuć pod swoimi stopami twarde podłoże, a nie miękką stertę bluzek, spodni, szortów i innych cudowności ;p. Tonę w tej stercie od ponad 4 godzin,a końca nie widać.

Na szczęście mam małego Pomocnika, który pilnuje towaru B-) : 


-Masz,Babo, za swoje! Wyszły Ci bokiem te ''drobne'' zakupy na allegro  czy w stacjonarnych grzebadełkach.


Jaki z tego morał?
Już nic nie będę kupować!
...
No dobra, żartowałam ;-).


Miłej niedzieli!:-)

Pozdrawiam :-),
-wulkan_energii 

ZOBACZ TAKŻE

8 komentarze

  1. Niestety nie mogę tego znaleźć, ja swoją kupowałam kilka miesięcy temu, kupiłam w zasadzie 2, jedną mam do sprzedania (tyle że z jaskółką), zajrzyj jak chcesz: http://www.vinted.pl/kobiety/inne-akcesoria/157960-opaska-zloty-lancuszek-jaskolka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja 3 dni temu sprzątałam.. masakra, ile rzeczy tam było o których zapomniałam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem można znaleźć takie skarby, że szok! :P

      Usuń
  3. Ależ śliczny pyszczek! Nic tylko przytulić i rozpieszczać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpieszczone z Niej dziewczę - nie ma większej łobuziary w okolicy :D ;p.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!:-)