Grosz do grosza i będzie kokosza cz.1

Autorka: 11:47

Witajcie!:-)

Przychodzę do Was z informacją z ostatniej chwili :p: jeżeli klikniecie:Lubię to! na facebookowym profilu Cetaphil Polska i przejdziecie do aplikacji,otrzymacie kod promocyjny,dzięki któremu przy zamówieniu min.2 produktów Cetaphil,jeden z nich otrzymacie gratis!:-) Ja zdecydowałam się na 2 sztuki Cetaphilu EM Do mycia,z którego byłam niegdyś zadowolona ;-).


Zdjęcie pochodzi z http://www.cetaphil.pl
Tym sposobem zamiast 74,02zł, zapłaciłam 42,51zł ( w tym 8zł za wysyłkę do Paczkomatu) za 2x250ml emulsję micelarną -czyż nie był to dobry interes?:-)
Zdaję sobie sprawę z tego,iż Cetaphil ma zarówno wielu zwolenników jak i przeciwników,chociażby ze względu na kiepski skład Dermoprotektora,którego 1 buteleczkę wciąż ,,męczę''.Dermoprotektor sprawdza się u mnie na co dzień,gdyż:
-dobrze nawilża
-jest bezzapachowy
-cechuje go wysoka wydajność

Niestety ,,-'' też mu nie brakuje:
-kiepski skład,który może się okazać dla nas komedogenny (pamiętajmy,że to kwestia indywidualna)
-nie radzi sobie z podrażnieniami i łuszczeniem na poziomie hard
-skóra świeci się po nim ,,jak psu jajka'' ;p (chyba czas najwyższy zainwestować w puder bambusowy)

Jaka jest Wasza opinia na temat produktów Cetaphil?

Pozdrawiam Was serdecznie :-),
-wulkan_energii

P.S.To nie jest żadna reklama.Jednakże jeżeli któraś z Was stosuje lub zamierza wypróbować któryś z produktów tej firmy,to myślę,że jest to dobra okazja +ulga dla naszego portfela ;-).

ZOBACZ TAKŻE

2 komentarze

  1. Mnie on na szczęście nie kusi i szczerze mówiąc nie rozumiem jakoś szumu wokół niego. Z drugiej jednak strony wiem, że moja cera nie ma dużych wymagać i może stąd to...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jest to machina nakręcona przez dermatologów(myślę,że przynajmniej część z nich czerpie korzyści z promowania tej marki) -gdzie byś nie poszła,to i tak usłyszysz: Cetaphil.Mnie te produkty nie zwalają z nóg.Emulsja nawilżająca ma sporą konkurencję na mojej kosmetycznej półce ;-),a idealnego nawilżacza wciąż szukam ;-).

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!:-)