Jaskółka na oczach + falowane włosy = :-)

Autorka: 19:04

Są takie dni, kiedy nawet minimalna zmiana wizerunku jest źródłem dużej radości. Tak było ze mną wczoraj ;). Niby to tylko falowane włosy i udana (moim zdaniem ;p) jaskółka na oczach, ale to właśnie te drobiazgi bardzo dobrze wpłynęły na moje samopoczucie :D.








Eyeliner - ok.7zł
Wałki - ok. 4zł
Dobre samopoczucie - bezcenne :D

A Was jakie makijażowe/fryzurowe metamorfozy cieszą najbardziej?:)

Ściskam :),
wulkan_energii

ZOBACZ TAKŻE

18 komentarze

  1. efekt falowanych włosów - świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Bardzo dobrze się w takich czuję :D.

      Usuń
  2. Ślicznie! Mała rzecz a cieszy i jest efektowna ;)
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, diabeł tkwi w szczegółach :). Dziękuję :*.

      Usuń
  3. Super efekt, ja też tak chcę :) ale chyba nie mam cierpliwości ;) hehe..

    Interesujący blog i oczywiście dodaję do obserwowanych oraz zapraszam do siebie :)

    http://daariaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom, ani kreska ani fale nie wymagały ogromnych pokładów cierpliwości :D. Dziękuję :*.

      Usuń
  4. O wow! Na pierwszym zdjęciu wyglądasz po prostu niesamowicie! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leżę i kwiczę...z radości :). Dziękuję za tak miłe słowa :*.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Kłosy są cudowne! :D Cieszę się, że opanowałam sztukę zaplatania ;p.

      Usuń
  6. kurcze, czemu moje włosy nie chcą tak ładnie falować :( Twoje są piękne! ;)

    pozdrawiam, M. ;)
    PS. dodałam do obserwowanych, ciekawie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturze trzeba pomagać :). Wałki w ruch i voilà !:D Dziękuję i pozdrawiam! :)

      Usuń
  7. Ale pięknie ^^ a ja muszę włosy ściąć i farbnąć -> od razu humor lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Oj tak, wizyta u fryzjera może być źródłem radości :D (ale chyba częściej nieszczęścia,niestety ;p).

      Usuń
  8. bardzo ładnie wyglądasz ;) a włosy masz mega :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszy komplement dla włosomaniaczki :). Dziękuję :*.

      Usuń
  9. Ale ładna dziewczyna z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!:-)