TMI TAG, czyli 50 informacji na mój temat

Autorka: 20:42

Cześć Kochani! :)

W ramach piątkowego odpoczynku postanowiłam spłodzić dla Was odpowiedzi do Too Much Information TAG. Mam nadzieję, że dowiecie się czegoś ciekawego na mój temat. Zapraszam do lektury! :)

1. Co masz na sobie?
Szarą, bawełnianą koszulkę i hypsterkie majciochy. Oops, to koniec. Nie no ściemniam, jestem jeszcze finezyjnie opleciona kołdrą.

2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Tak, zwłaszcza teraz.

3.Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie?
Jeśli ktoś liczy na uczuciowy ekshibicjonizm i pranie brudów, odsyłam do pudelka ;).

4.Ile masz wzrostu?
175 cm - jak to możliwe, że nie zostałam modelką?!
 

5. Ile ważysz?
Ważę tyle ile moje emocje, czyli całkiem sporo, a jednak wciąż w normie haha :-).

6.  Jakieś tatuaże?
Znalazłoby się kilka w sercu.

7. Jakiś piercing? 
Po bożemu, tylko  w uszach :D. Miłość do Michała Wiśniewskiego swego czasu kazała mi zrobić sobie kolczyk w brwi ♥, ale ostatecznie się nie zdecydowałam! Bałam się, że mi brew opadnie hahaha :<. A poza tym, uczucie przeminęło, więc i kolczyka nie ma!

8. Jakaś ulubiona para serialowa filmowa?
Magdalena Miłowicz i Piotr Korzecki - ich miłość nigdy mi się nie przeje!

9. Ulubiony program/serial?
 Wszystkie, w których przeprowadzane są metamorfozy na babeczkach :).

10. Ulubione zespoły?
Bednarek - leczy moje skołatane serce i poplątane myśli ;). Daje kopa w dupę i każe wzbijać się wysoko, no to lecę :).

11. Coś czego Ci brakuje?
Odpoczynek, święty spokój, ale na świętość przecież trzeba sobie zasłużyć ;).

12. Ulubiona piosenka?
Ostatnio katuję rojkową ''Beksę''.

13. Ile masz lat?
22, psychicznie jakieś 40, a wizualnie? Jestem posądzana o niepełnoletniość :).

14.Znak zodiaku?
Krytyczna Panna

15. Czego szukasz u partnera?
 Już nie szukam. Doceniam to, co mam.

16. Ulubiony cytat?
 M.in. ten: Nie wiem, co to jest spełnienie. Ja cały czas jestem w drodze - jak w rzece. Czasem wydaje mi się, że idę pod prąd. Najważniejsze, że na brzegu są ludzie, patrzą na Ciebie, po prostu są.

17. Ulubiony aktor?
 Sambor Czarnota - ma fajny nos, grube, smutne brwi i szelmowski uśmiech! (w sumie to wszystko, co Wiśniewski za młodu hahaha :))

18. Ulubiony kolor?
 Aktualnie biel.

19. Głośna muzyka czy cicha?
Głośna. 

20. Gdzie idziesz, gdy jesteś smutna?
Do Mamy lub do łóżka.

21.Jak długo zajmuje Ci prysznic?
Sekundkę! A to dlatego, że ja kocham się wannować :-).

22. Jak dużo zajmuje Ci przygotowanie się rano?
 Godzinę - potrzebuję zjeść spokojnie śniadanie.

23. Czy kiedykolwiek brałaś udział w bójce?
Words are my weapon ]:->.

24. Co Ci się podoba u chłopaków?
Wierność jest sexy!

25. Co Ci się nie podoba u chłopaków?
Pozerstwo i skłonność do 'patosowych' zachowań - bez względu na płeć.

26. Powód, dla którego dołączyłaś do blogspotu?
Potrzebowałam swojej przestrzeni i bodźca, który każe rozwijać mi moje zainteresowania.

27. Czego się boisz?
Siebie samej.

28. Kiedy ostatnio płakałaś?
Dzisiaj. Płaczę często zarówno z bezsilności jak i radości. Rojek nie wie, co stracił nie zapraszając mnie do teledysku ''Beksa''!!! :D Halo, Artur, może nakręcimy drugi?:)

29. Kiedy ostatnio powiedziałaś, że kogoś kochasz?
Dzisiaj.

30. Co oznacza Twój blogspot name?
'wulkan energii' idealnie oddaje moją skomplikowaną naturę i wysoki poziom energii,która mnie roznosi ;).

31. Ostatnia przeczytana książka?
Napieprzam Freuda.

32. Książka, którą aktualnie czytasz?
To ta, którą muszę, a nie chcę.

33. Co ostatnio oglądałaś?
 Zapowiedź ''Rolnik szuka żony'' - szykuje się epicki program ;p.

34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś? 
Mama :).

35. Relacje między Tobą a osobą, do której wysłałaś sms?
Strasznie uskrzydlająca miłość. Polecam, wulkan_energii.

36. Ulubiona potrawa?
 Domowej roboty smoothie.

37. Miejsce, które chciałabyś odwiedzić?
 ''Tam dom Twój, gdzie serce Twoje''.

38. Ostatnie miejsce, w którym byłaś?
 Tesco hahaha :-). Poczujcie moc tej kryptoreklamy! :D

39. Czy ktoś Ci się teraz podoba?
'Podoba' to mało powiedziane [oblizuje się].

40. Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś?
Wczoraj

41. Ostatnio kiedy ktoś Cię obraził?
Hm.

42. Ulubiony smak słodki?
Smak świeżych owoców :).

43. Na jakich instrumentach grasz?
Zdarzyło mi się dać kilka balkonowych koncertów na mandolinie! A pozostając w temacie muzycznym, uwielbiam śpiewać.

44. Ulubiona część biżuterii?
Grube łańcuchy w kolorze złota. Blink blink! $$$

45. Ostatnio uprawiany sport? 
Zawodowo uprawiam bieg na pociąg, a poza tym zdarzają mi się spotkania z Ewką (killer).

46. Jaką piosenkę ostatnio śpiewałaś?

47. Ulubiony tekst na podryw?
Mój własny :-).

48. Czy kiedykolwiek używałaś tego tekstu?
No ba!

49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
Z Mummy :).

50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?
 Anyone!
Mamy ze sobą coś wspólnego? :)

Ściskam :),
N.

ZOBACZ TAKŻE

15 komentarze

  1. Też mi się zawsze podobał Sambor Czarnota :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny tag , przyjemnie czytało się Twoje odpowiedzi ;) Ja tez lubię Bednarka za jego teksty z sensem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Oj, teksty mają pieprznięcie :).

      Usuń
  3. świetne odpowiedzi - bardzo miło sie je czytało :)
    Bednarka też bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Widzę, że mamy tu mały fanklub ;p.

      Usuń
  4. 20 <3 To cudownie mieć taki kontakt z mamą :) zazdroszczę wzrostu, ja jestem kurduplem przy Tobie, a i starym ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ahahaha rolnik szuka żony?! to coś pokroju chłopaki do wzięcia będzie <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę już drugi tag dzisiaj ;D chyba nie powinnam zostawać w tyle :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne odpowiedzi ! Mamy ze sobą chyba aż za dużo wspólnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę ci poczucia humoru ;) widać że jesteś bardzo energiczna i żywa osoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny wpis - z dystansem, poczuciem humoru i na luzie. Lubię takie podejście! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!:-)