List do Ciebie z okazji Dnia Kobiet

Autorka: 08:39 , , , , ,

 Cześć Piękna! 

Pewnie już wstałaś. Wysłałaś dzieci do szkoły, przygotowałaś prezentację na studia, a może odhaczyłaś poranne bieganie. To Twój dzień, ale codzienne obowiązki nie rozpłynęły się magicznie w powietrzu, a Ty nie machnęłaś na nie ręką. Mam nadzieję, że masz chociaż czas na leniwe śniadanie. I że nie zrobisz go sama. Mam nadzieję, że jest w Twoim życiu ktoś, kto Cię uskrzydla. Zawsze i wszędzie. Nawet wtedy, gdy nie masz siły podnieść się z łóżka. Wtedy, gdy masz na sobie tę przydużą pidżamę z Goofy'm i turbo przyklap na głowie zamiast hollywoodzkich fal.  Wtedy, gdy marudzisz i kiedy w siebie wątpisz. 


Mam nadzieję, że jest przy Tobie ktoś, kto pomaga Ci odkryć Twoją wyjątkowość we wszystkim, co robisz. Nie dlatego, że sama nie jesteś w stanie tego zrobić. Pewnie, że jesteś. Ale to coś pięknego móc przejrzeć się czyichś oczach i wreszcie zobaczyć siebie kompletną. Ze wszystkimi słabościami, dziwnymi nawykami i żółtkiem/kupą (właściwe podkreśl) na głowie zamiast boskiego sombre. 


Na pewno przynajmniej raz w życiu słyszałaś tekst, że za każdym sukcesem mężczyzny stoi kobieta. Nie do końca się z tym zgadzam. Tak samo jak z tym, że za każdym sukcesem kobiety stoi mężczyzna. Ale nie da się ukryć, że wsparcie ukochanej osoby daje ogromną siłę i odwagę. Bo cokolwiek postanowisz i czegokolwiek się nie złapiesz, jest ktoś, kto zawsze za Tobą stanie i nie pozwoli upaść. Uciszy każdy lęk i każdą niepewność. I wcale nie chodzi o to, że wtedy jest łatwiej. Wtedy jest po prostu dużo przyjemniej. I cieplej - na sercu.


Ale nie zrozum mnie źle. Nie uzależniaj swojego szczęścia od drugiej osoby. Ludzie mają to do siebie, że odchodzą. I bardzo często zabierają więcej niż dali na początku. Ale Ty bądź ponad tym i cały czas miej w sobie dziecięcą naiwność i radość. Bądź tą kobietą, którą zawsze chciałaś być. Tą, która wchodzi do miejsca pełnego ludzi i rozpromienia wszystko wokół. Tą, która siłę znajduję nawet w swoich słabościach. Tą, która nie boi się nie tylko marzyć, ale również tych marzeń spełniać.     

A już na koniec życzę Ci żeby niezłomność była Twoim wyborem, a nie koniecznością. I żebyś w każdej sytuacji dawała z siebie, co najlepsze. Naprawdę wierzę, że kiedyś to wszystko do Ciebie wróci. 


PS. Jesteś piękną i mądrą kobietą. Pamiętaj.

PS1. Dzisiaj widzę Cię skąpaną w kwiatach. Ja już mam swój bukiet. Dostałam go od kogoś, komu naprawdę na mnie zależy. Dostałam go od siebie samej :).

Twoja N.

ZOBACZ TAKŻE

13 komentarze

  1. Ostatnie zdanie... <3 Kochana, teraz ja mam łzy w oczach po tym tekście!

    Jesteś wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  2. jej, jakie piękne zdjęcia i jaki piękny tekst! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku, jaki piękny tekst! Jesteś najlepsza! <3 aż się ciepło na sercu robi jak to czytam, normalnie cud miód, aż brakuje mi słów!
    P.S. Świetne zdjęcia, pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lisie, ciepło to się robi po każdym Twoim komentarzu! :) Jesteś kochana! :*

      Usuń
  4. A ja Ci życzę tylko jednego, żebyś zawsze była uśmiechnięta, spełniona, szczęśliwa i zadowolona z tego gdzie i jaka jesteś jak na tych zdjęciach. Bo nic Ci nie dodaje takiego uroku jak piękny uśmiech <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cholernie trafione życzenia, Mili! Bardzo Ci dziękuję :*.

      Usuń
  5. Ale piękne zdjęcia, piękny teksty i piękna Nikola :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I piękna Zaczarowana, na której komentarz zawsze czekam z niecierpliwością :*.

      Usuń
  6. Hej piękna :) I ja dostałam bukiet, od samej siebie :) Niestety nie ma i nigdy nie było przy moim boku osoby na której mogłabym polegać, która byłaby dla mnie mi wsparciem w trudnych chwilach. Oj źle trafiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasługujesz na wszystko, co najlepsze i naprawdę wierzę, że w końcu to dostaniesz :*.

      Usuń
  7. piękne zdjęcia i jeszcze fajniejszy tekst

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!:-)