Bujajcie się, wredne baby!

Autorka: 16:26



Pociągowe wymiany zdań zazwyczaj krążą wokół nieobecnych. A jeśli ta nieobecna osoba to:
a) kobieta
b) dodatkowo znacząco przytyła w ostatnim czasie
c) bądź została zdradzona przez faceta
d) i wycisnęła pryszcza na czole w firmowej łazience

to frajda z obgadywania jeszcze większa.

Visage swój zmieniła - mówi zaaferowana 50-latka z naprzeciwka. Wizaż? Chwila na przetworzenie informacji i już wiem, co miała na myśli - image, po polsku zwany wizerunkiem...To tylko wstęp do ciągnącego się niczym Moda na sukces wywodu na temat znajomej:


A daj spokój! Kiedyś była filigranowa! Później jak ją spotkałam,
 to trochę złapała kilogramów, ale i tak była fajną babką, a teraz?!



Szanowna Pani z delegacji,

a nie przyszło Pani do głowy, że owa znajoma ma uczulenie na głupotę? Jak sama Pani mówi: Później jak ją spotkałam, to trochę złapała kilogramów. Zatem pomogła jej w tym Pani. Sama jakby zaczęłam puchnąć na dźwięk Pani słów. Moje BMI znacząco wzrosło, bo wydawałoby się, że kobieta wykształcona, a jednak wieje mentalnym sandałem.

Z poważaniem,
mająca wywalone na wizerunek innych Nikolina

 

ZOBACZ TAKŻE

6 komentarze

  1. Masakra [*] niestety ludzie z siebie robią ą i ę, a tak naprawdę to plony debilizm : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. ''Baby, ach te baby! Czym by bez nich był ten świat?'' :>

      Usuń
  3. popisuje się pod Twoim podpisem..Z poważaniem,
    mająca wywalone na wizerunek innych... ;)
    W mojej rodzinie mam taką ciotkę pokroju tej baby,i chciało by się rzec a idź Pani do ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że podpisujesz się pod moją ''petycją''! :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!:-)